Welkom

Hoi! Welkom op Ik Focus, de blog waarin ik alle voortgang bijhoud tijdens mijn Individual Focus en Focus on Innovation.

Het komende half jaar zal ik me richten op het verbeteren van mijn skills in Video en Promotion. Hiervoor heb ik me aangemeld voor verschillende projecten, waar je later zeker meer over zal lezen.

Voel je vrij om een reactie te plaatsen wanneer je vragen hebt, dan zal ik daar zo snel mogelijk op reageren!

Dan wens ik je nu veel leesplezier en misschien leer je nog wat van m’n bevindingen 😉

 

Groetjes,

Nienke Bramer

Geef een reactie

