Week 2: Opstarten, Briefings en een Bruiloft

Week 2 was een drukke week, waarin ik veel heb gedaan, maar helaas ook veel heb gemist.

Op maandag 5/9 begon de dag met de startup workshop van Dick, welke helaas meer saai en onverstaanbaar was dan interessant. De bijeenkomst met mijn FoI begeleider Guusje Hallema was gelukkig wel goed te volgen en behulpzaam.
Tijdens deze bijeenkomst hebben we afgesproken de volgende bijeenkomsten in groepen te zullen houden, zodat de studenten elkaar ook veel feedback kunnen geven. Ook heb ik me ingeschreven voor het project waarvoor ik graag mijn onderzoek wil doen: het Etalages van de toekomst project van Tommy Hilfiger.

Na afloop van de workshop ben ik aangeschoven bij een skilled minor masterclass: art direction. Dit sluit aan bij mijn interesse op het gebied van filmproductie en, hoewel het vooral over gamen ging, was erg interessant.

 

Op dinsdag 6/9 heb ik eerst met Remco Mikkers afgesproken voor een begeleidingsmoment waarin we uit probeerden te vinden waar ik het best mijn focus kan leggen tijdens de IF’s. Hij vertelde me dat ik me beter niet kan richten op de productie, wat aanvankelijk wel mijn idee was, maar beter op gebieden die daarbij in de buurt komen maar die ik nog niet helemaal beheers, zoals editing en promotie.

Na deze afspraak was de briefing van het UN project “cooking videos/animations”. Dit project lijkt me erg leerzaam en ik ben van plan deze in mijn eentje te gaan doen. Deze keuze heb ik deels gemaakt omdat ik mezelf graag wil uitdagen een heel project alleen te volbrengen, maar ook doordat er geen medestudenten waren die dit project voor mij kunnen verrijken. Wel zal ik natuurlijk de hulp van anderen inroepen mocht ik ergens niet uitkomen.

 

Op vrijdag 9/9 was de grote dag voor mijn zus en zwager! Het is een prachtige, Liefdevolle en zonnige dag geworden, met een groot feest aan het eind.

Helaas heb ik door deze geweldige bruiloft wel de briefing van het Tommy Hilfiger project moeten misen, maar gelukkig heeft Hester de volledige briefing voor mij gefilmd en naar mij opgestuurd met de presentatie erbij.

Ook heb ik deze dag de workshop Informatievaardigheden moeten missen, maar ook deze is gelukkig online nog terug te vinden.

 

Wat nu rest is het uitwerken van de opdrachtvoorstellen en de PVA’s.

 

Geef een reactie

