Week 3: één onepager, twee plp’s & drie dagen ziek

Na de presentatie van Dion van Tommy Hilfiger terug te hebben gekeken, wil ik gelijk aan de slag. Wat een leuke opdracht!

Ik ben begonnen met een kleine zoektocht naar wat er al bestaat voor interactieve etalages en welke middelen daar al voor gebruikt zijn. Toen ik er wat meer van wist, ben ik de onepager en PLP voor dit onderwerp gaan schrijven. De onepager is hieronder te lezen. Aan de hand van deze documenten kan ik goed beginnen met het onderzoek en de 360 scan.

Om een duidelijker beeld te krijgen van waar de 360-scan over kan gaan, zal ik beginnen met een woordweb.

 

Het tweede project ben ik begonnen met een PLP, waarin voor mij goed duidelijk wordt hoe ik dit project het best kan gaan aanpakken. Het zal hard werken worden, maar ik heb erg veel zin om het filmpje te realiseren.

 

na dit harde werken ben ik ziek geworden 😦 Dus nu even rustig aan en hopen dat het snel weer beter gaat.

 

onepager-th-v2

plp-if1

plpif2

Geef een reactie

