Start 360º scan

Afgelopen maandag heb ik van Guusje een GO gekregen op m’n onepager met onderzoeksvragen. Hierbij heb ik wel wat kleine tips gekregen om aan te passen, dus dat heb ik gedaan. De onderzoeksvragen zijn nu als volgt:

Deelvragen:

  1. Welke trends in etalages bestaan er al/zijn er in het verleden gebruikt en welke rol heeft technologie hierin gespeeld?
  2. Wat zijn de interesses van de doelgroep van Tommy Hilfiger, en hoe zijn deze in een etalage te gebruiken om hun aandacht te trekken?
  3. Wat is het beoogde doel voor Tommy Hilfiger met het introduceren van de etalage van de toekomst, en wie zijn hierbij gebaat?
  4. Zijn er technologische ontwikkelingen gaande die, in de toekomst, ook voor etalages gebruikt kunnen worden, en moeten deze gebruiksvriendelijk gemaakt worden voor winkelpersoneel?

De deelvragen vormen samen een fundering voor de hoofdvraag:

Hoe zijn nieuwe technologieën, interesses van de doelgroep en de nieuwste kledingcollectie in de toekomst te combineren tot etalages die meer klanten naar de winkels van Tommy Hilfiger zullen trekken?

 

Nu ik weet dat mijn deel- en hoofdvragen goedgekeurd zijn kan ik beginnen met de 360º scan. Een klein probleempje is echter dat er zó veel te ‘scannen’ is, dat het wat lastig is om te beginnen. Om toch een idee te hebben, heb ik een woordweb gemaakt, waaruit ik de woorden die me het meest aanspreken zal gaan bekijken. Let’s go!

Geef een reactie

