Tussentijdse Evaluatie Tommy Hilfiger

Afgelopen donderdag heb ik gebeld met Dion en Cynthia van Tommy Hilfiger, om de vorderingen in mijn onderzoek met ze te bespreken en ze wat vragen die ik ben tegen gekomen te vragen.

Over het algemeen zijn ze erg enthousiast over het onderzoek; ze vinden de hoofd- en deelvragen goed en vinden dat ik in de goede richting zit te denken.

Als voorbeeld een aantal puntjes waar ik van ze op moet letten: de flagshipstores hebben de eerste prioriteit, waarvan de etalages zo gek mogelijk mogen zijn. De A-winkels hebben ook bijzondere etalages, maar de B-winkels hebben voornamelijk mannequins in de etalage, hier moet ik me dus minder op richten.
Een mooie uitdaging vind ik natuurlijk de vervanger van de mannequin zoals we deze nu kennen te bedenken! 

Met Dion en Cynthia heb ik als laatste nog afgesproken een samenvatting van het onderzoek door te sturen zodra deze klaar is, zodat ze weten waarvan ze schetsen kunnen verwachten.

Geef een reactie

