Tussentijdse Evaluatie UN-project

Afgelopen vrijdag, 7 oktober, was er voor ons de mogelijkheid ons idee te pitchen/presenteren voor de opdrachtgeefster van het UN-project, voor Hester en voor de groep van studenten die deze opdracht ook doen.

Mijn idee heb ik op het scherm laten zien en het concept en eventuele uitwerking erbij verteld. De opdrachtgeefster was heel erg enthousiast en kan niet wachten tot de films klaar zijn! Het enige puntje waar ze mee kwam was een suggestie voor een recept:4556_001recept-2

Waarschijnlijk zal ik het taart recept vervangen voor dit recept, zodat ik uiteindelijk nog steeds 2 video’s maak. Ik moet nog wel heel goed gaan nadenken over welk ‘echt’ recept hiermee te combineren valt. Daarmee hoop ik eind deze week te kunnen gaan filmen.

Geef een reactie

