Bewegend storyboard IF-film 1

Omdat er tijdens het filmen van IF1 echt zal worden gekookt, kan alles eigenlijk maar 1 keer worden opgenomen.
Om zeker te weten dat het script en storyboard kloppen, en ik zeker weet hoe veel tijd ik voor bepaalde elementen nodig heb, heb ik een testfilm gemaakt. Een soort van bewegend storyboard.

Nu ben ik er achter dat alles van film 1 redelijk goed in elkaar zit, alleen het einde kan wat langer gefilmd worden.

Daarnaast moet ik erg goed letten op de kadrering, anders past niet altijd de tekst er bij.

Hieronder is de film te zien.

Geef een reactie

