Onderzoeksvoorstel ingeleverd

Zojuist heb ik het eerste ‘echte’ resultaat ingeleverd via blackboard: het focus on innovation onderzoeksvoorstel.

Naast de tekst geschreven te hebben, bleek dat ik over de 3000 woorden was gekomen, en dus een heleboel moest schrappen. Uiteindelijk ben ik op 2300 geëindigd. Daarna heb ik de tekst goed laten controleren op spel- en stijlfouten en dit aangepast in het document. Als laatste heb ik alles in een betere vormgeving gegoten en ingeleverd.

Nieuwsgierig geworden? Hier is het document te lezen.

Geef een reactie

