Finals IF 2!

De twee films zijn klaar!

Na de ruwe edits gemaakt te hebben, heb ik nog het een en ander aangepast. Zo heb ik van beide films de lettertypes en lettergrootte veranderd en heb ik de belichting verbeterd. Ook is er aan beide films muziek toegevoegd. Daarnaast zijn er nog een paar kleine aanpassinkjes gedaan in de volgorde van de beelden ed.

Met het resultaat ben ik zeker tevreden en ik heb met deze opdracht goed aan mijn leerdoelen kunnen werken.

Als ik nogmaals zulke video’s zal maken, zal ik het wel een en ander anders doen.
Het lijkt me bijvoorbeeld handiger om een egale achter/ondergrond te gebruiken zodat lichte camerabeweginkjes niet meteen zo opvallen. Verder zou ik ook kiezen voor zo’n achtergrond omdat die wat minder opvallend is, en er dus meer aandacht naar de tekst en het onderwerp kan gaan.

N.B. De video’s zijn een vierkant formaat voor gebruik op social media. Doordat ze nu op YouTube zijn geupload, zijn er zwarte balken naast te zien.

Geef een reactie

