Design IF1

Als laatste is er natuurlijk het design.
Hiervoor heb ik het concept van de robot-mannequins gebruikt. Er is een winkeletalage te zien met daarin 4 robots die de modeshow lopen.

Hoewel ik het resultaat redelijk oké vind, kan het beter. Dit ligt ver buiten mijn straatje en hier heb ik duidelijk meer oefening in nodig. Ik denk ik het voor me uit ben blijven schuiven en er daarom te laat aan begonnen ben. Terwijl ik er mee bezig was realiseerde ik me dat het voor mijn standaard niet goed genoeg was en er meer tijd voor nodig zou hebben.

robot-design

Geef een reactie

