Start IF 3 en 4

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dit kwartiel ga ik twee IF’s besteden aan het maken van een promotiefilm voor Atak. Hierbij wil ik me vooral richten op de regie en de edit.

Het is een opdracht uit the pool die ik samen met Daan Kramer wil gaan aanpakken. Tijdens de matchmaking met Hester hebben we besloten dat Rob Nijland en Remco Mikkers mijn vakdocenten worden deze periode. Zij zullen me helpen mijn leerdoelen in de gaten te houden en de juiste keuzes te maken.

Samen met Daan heb ik eerst gewerkt aan een globale planning voor de komende weken. Hierna zijn de onze PLP’s gaan maken en meetings met docenten gaan plannen. Donderdag hebben we ook afgesproken met Rob Nijland zodat hij ons meer kan vertellen over de opdracht van Atak.
schermafbeelding-2016-11-27-om-23-56-10

Geef een reactie

