PLP IF 3 & 4

Omdat ik me met de twee IF’s deze periode op twee onderwerpen wil richten, heb ik ook twee PLP’s gemaakt. Hierin heb ik de leerdoelen beschreven en een gedetailleerdere planning gemaakt. Ze zijn als PDF bestanden toegevoegd.

De leerdoelen voor IF3 zijn:

1. Als regisseur wil ik een duidelijk script realiseren zodat de klant in één oogopslag kan lezen wat er gefilmd gaat worden.

Dit leerdoel valt binnen de tegel: Concept design.
2. Als regisseur wil ik een shotlist realiseren zodat de klant of gebruiker duidelijk weet wat er op de filmdag gemaakt gaat worden en in welke volgorde dit zal gebeuren.

Dit leerdoel valt binnen de tegel: Content design
3. Als regisseur wil ik duidelijke regie realiseren zodat ik de klant of gebruiker duidelijk kan aansturen en iedereen weet wat hij/zij moet doen en het realiseren van de film goed gaat.

Dit leerdoel valt binnen de tegel: Content creation

plpif3

De leerdoelen voor IF4 zijn:

1. Als editor wil ik een goed geëditte promotiefilm realiseren zodat de klant of gebruiker deze op social media kan inzetten bij het werven van nieuwe vrijwilligers.

Dit leerdoel valt binnen de tegel(s): Content creation
2. Als editor wil ik een goede color correction realiseren zodat de klant of gebruiker een professioneel uitziend product heeft.

Dit leerdoel valt binnen de tegel(s): Content creation
3. Als editor wil ik realistische en passende geluidseffecten realiseren zodat de klant of gebruiker een professioneel uitziend product heeft.

Dit leerdoel valt binnen de tegel(s): Content design

plpif4

Geef een reactie

