Vernieuwd PLP IF4

Afgelopen donderdag heb ik even met Remco Mikkers, mijn vakdocent voor IF4, gesproken over de opzet van dit project. Hier  ben ik veel wijzer van geworden.

Zo zijn we tot de conclusie gekomen dat het toepassen van color correction en color grading voor dit project niet gaat lukken. Dit omdat dit voornamelijk wordt toegepast bij langere films en niet bij een korte promotiefilm, die ik wil gaan maken. Daarnaast heb ik het nog nooit gedaan dus weten we niet zeker of het überhaupt kan lukken.
Daarom heb ik besloten hier alleen naar te gaan onderzoeken, zodat ik de basis ervan begrijp en het later toe zou kunnen passen in andere projecten en films. Dit is daarom ook aangepast in het plp.

Wat ik ook heb aangepast is leerdoel 3. Deze gaat over het toepassen van geluidseffecten. Al snel werd duidelijk dat ons product veel beter wordt met zelfgemaakt geluid. Echter hebben Daan of ik niet de kennis om dit te doen. Daarom zijn we op zoek naar een student die dit voor ons zou kunnen doen. Mochten we die niet kunnen vinden, dan zal ik dit deel alsnog in lichte mate op me nemen.

Het vernieuwde PLP is hieronder te lezen:

plpv2

Geef een reactie

