Bezoek Atak 2 en Concept

Donderdag heb ik Atak bezocht. Eerst ’s middags om alle gemaakte concepten van iedereen door te spreken. Er bleken nog geen concrete plannen te zijn. De andere groepen willen zelfs na de vakantie pas gaan filmen.

’s Avonds kregen we toegang om een concertavond te bezoeken, doordat Susan van Atak ons op de gastenlijst heeft gezet. In overleg heb ik mijn camera meegenomen. Tijdens deze avond was goed te zien wat de vrijwilligers van Atak zoal doen en hoe ze op de drukte reageren. Dat was erg handig!
We weten nu bijvoorbeeld dat we willen filmen in de foyer bij de grote zaal, omdat daar zowel de munten- en garderobe balie is als een bar die we kunnen gebruiken. Voor afwisseling zouden we eventueel ook een bar in een zaal kunnen gebruiken.

Na het bezoek hebben we besloten ons concept te laten zoals deze is. Daarom heb ik hem opgestuurd naar Susan van Atak. Zij was het er ook mee eens, maar wilde graag de bar in de zaal weglaten. We hebben afgesproken dat Daan en ik op donderdag 15 december langs mogen komen om te filmen. We krijgen dan vrijwel de hele dag de tijd en mogen de foyer gebruiken zoals we willen.

Het concept dat we naar Susan hebben gestuurd is hier te lezen.

Geef een reactie

